2 Mart 2008 Pazar

Ön Yazı Örneği

FİRMA ADI ve UNVANI

İnsan Kaynakları Bölümü

REF: SAT05 SATIŞ DANIŞMANI

Sayın Ad SOYAD, .../..../2005

7 03 2005 tarihli .... gazetesinde yer alan SATIŞ DANIŞMANI pozisyonu için ekli özgeçmişimi değerlendirmenizi rica ederim.

İstanbul Üniversitesi İşletme Bölümü.nden 2004 yılında mezun oldum. Öğrenciliğim sırasında part-time olarak Satış Danışmanlığı., .Müşteri Temsilcisi pozisyonlarında çeşitli mağaza zincirlerinde görev aldım. Satışını yaptığım ürünü tüm özellikleriyle tanımak ve bu özellikleri müşterinin ihtiyaçlarıyla örtüştürmek temel prensibimdir.

Bu amaçla sürekli öneri ve yeni fikir geliştiririm. Görev aldığım reyonlar satış ciroları sıralamasında her zaman ilk üçte yer almıştır. Halen ....... Çağrı Merkezinde Tele Satış Temsilcisi olarak çalışıyorum. Ayrıntıları özgeçmişimde bulabilirsiniz.

Özel olarak davranış bilimleriyle ilgileniyorum, insan/müşteri davranışlarını sürekli gözlemliyor ve konuyla ilgili yayınları takip etmeye çalışıyorum. Halen çalıştığım işte özellikle dinleme becerimi geliştirme fırsatı buldum.

Müşterilerin beklenti ve ihtiyaçlarını anlamak, buna uygun hizmeti sunmak ve karşılığında yaşadıları memnuniyeti görmekten zevk ve heyecan

duyuyorum.

Mağazacılık alanında kariyerimi geliştirmeyi hedefliyorum. Kariyerime ürün ve hizmet yaklaşımıyla kendime çok

yakın hissettiğim ....... .te devam etmeyi çok isterim. ... .u ve hizmetlerinizi en iyi şekilde temsil edeceğime inanıyorum.

Satış Danışmanı olarak ...... için yapabileceklerim konusunda görüşme olanağı verirseniz çok sevinirim.

Saygılarımla,

İsim ve imza

Adres

3 yorum:

Adsız dedi ki...

çok teşekkürler ne zamandır "nasıl yazılır bu önyazı" diye kıvranıp duruyordum.

bilal kesgin dedi ki...

teşekkürler bizden

Adsız dedi ki...

Bilal Bey merhaba,
Buraya koyduğunuz ön yazı örneği o kadar çok işime yaradı ve kullandımki anlatamam. Zaten şu anda çalıştığım işte de ön yazı örneğinizi kullandım.
Size teşekkür etmem gerekiyor, ban çok yardımcı oldunuz.
Kolay gelsin.

Tekin.